MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ


Madde 1 – Taraflar
İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”);


  • Satıcı:

    • Ünvan: Yiğit Oğuzhan Mermer (VitaminBox Markası)

    • Vergi Dairesi: Seyhan

    • Vergi No: 6170464867

    • Adres: Belediye Evleri Mah. Dr. Sadık Ahmet Blv. No:62 Çukurova/Adana

    • E-posta: [email protected]

    • Tel: 0 (530) 010 33 91


  • Alıcı:

    • İnternet sitesi üzerinden sipariş oluşturan, üye veya üye olmaksızın alışveriş yapan kişi.



Madde 2 – Konu
İşbu Sözleşme’nin konusu, Alıcı’nın Satıcı’ya ait www.vitaminbox.com.tr internet sitesi üzerinden elektronik ortamda siparişini verdiği ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.



Madde 3 – Ürün Bilgileri
Alıcı tarafından satın alınan ürün(ler)in türü, miktarı, marka/modeli, satış bedeli, ödeme şekli ve teslimat bilgileri, siparişin tamamlanması aşamasında elektronik ortamda belirtilir.



Madde 4 – Teslimat

  1. Ürün(ler), sipariş onayını takiben 1-5 iş günü içerisinde kargoya verilir.

  2. Teslimat, Alıcı’nın sipariş sırasında bildirdiği adresine yapılır.

  3. Kargo ücreti, sipariş sırasında belirtilen şartlara göre Alıcı veya Satıcı tarafından karşılanır.

  4. Alıcı’nın adresinde bulunmaması durumunda, teslimat kargo firması tarafından sağlanacak imkânlar dâhilinde yapılır.



Madde 5 – Ödeme Şekli
Alıcı, siparişine ilişkin ödemeyi; kredi kartı, banka kartı, havale/EFT veya kapıda ödeme yöntemlerinden biriyle gerçekleştirebilir.



Madde 6 – Cayma Hakkı

  1. Alıcı, ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde cayma hakkına sahiptir.

  2. Cayma hakkının kullanılması için Alıcı’nın, bu süre içinde Satıcı’ya yazılı veya kalıcı veri saklayıcısı aracılığıyla bildirimde bulunması gerekmektedir.

  3. Cayma hakkı kapsamında iade edilecek ürünün;

    • Korunaklı kutusu ile gönderilmesi,

    • Ambalajının açılmamış, kullanılmamış, tahrip edilmemiş olması gerekmektedir.

  4. Sağlık ve hijyen açısından iadesi uygun olmayan, ambalajı açılmış gıda takviyeleri ve kozmetik ürünlerinde cayma hakkı kullanılamaz.

  5. İade kargo bedeli, VitaminBox’ın hatası olmadığı sürece Alıcı’ya aittir.



Madde 7 – Cayma Hakkı Kullanılamayacak Haller
Mevzuat gereği aşağıdaki ürünlerde cayma hakkı bulunmamaktadır:

  • Alıcı’nın istekleri doğrultusunda kişiselleştirilmiş ürünler,

  • Sağlık ve hijyen açısından iadesi uygun olmayan, ambalajı açılmış ürünler,

  • Çabuk bozulma tehlikesi olan ürünler.



Madde 8 – İade ve Geri Ödeme

  1. Cayma hakkı kapsamında iade edilen ürünlerin bedeli, ürünün Satıcı’ya ulaşmasını takiben en geç 14 gün içinde Alıcı’ya iade edilir.

  2. Ödeme, Alıcı’nın satın alırken kullandığı yöntemle yapılır.



Madde 9 – Müşteri Hizmetleri
Alıcı, sipariş ve satış sonrası her türlü talep ve şikâyeti için Satıcı’ya aşağıdaki iletişim bilgilerinden ulaşabilir:


Madde 10 – Uyuşmazlıkların Çözümü
İşbu Sözleşme’nin uygulanmasından doğacak uyuşmazlıklarda, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri; bu değeri aşan uyuşmazlıklarda ise Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.



Madde 11 – Yürürlük
Alıcı, internet sitesi üzerinden sipariş verdiğinde, işbu Sözleşme’nin tüm koşullarını okuduğunu, anladığını ve kabul ettiğini beyan etmiş sayılır.